Previous CarstenKousgaard.dk Kontakt-CV Print · Save English Cases Next
   
  Udvikling
& styring af
kampagner
fra a-z
Colliers Djurs Sommerland    
     
 

Colliers Hans Vestergaard – Solgt eller Gratis!

Colliers Hans Vestergaard var først med "Solgt eller Gratis" på salg af erhvervsejendomme. Vi udviklede introduktionskampagnen fra a-z: Fra idé/koncept, design af logo, fotos/illustration, tekst og layout til avisannoncer, nyhedsbreve, brochurer mv.

Med "Solgt eller Gratis" kampagnen udviklede vi Colliers Hans Vestergaards profil videre i retning af den seriøse partner, der også tør være først med det nye – en profil, der blev rettesnor for en lang række kampagner – og indledte vores samarbejde med CHV's inhouse bureau, som leverandør af kreative koncepter, grafik og tekst.

         
 

Formlen på succes
er et stærkt team

8-siders annonce til profilering af Colliers som "det stærke mæglerteam, der gør dig til en vinder".

Vi præsenterede
4 alternative grafiske idéer og overskrifter for kunden, og realiserede den udvalgte idé næsten uændret.

     
   

Strategisk rådgivning til brugere af fast ejendom

Helsides annoncer til profilering af Colliers "Corporate
Real Estate Solutions" – vi udviklede idé, grafik og tekst
til 2 alternative løsninger, som begge blev realiseret.

 
Previous Kontakt-CV Next